Föreningsvinsten logotyp

Glöm salami, tulpaner och toalettpapper...

Välkommen till ett roligt och enkelt sätt att tjäna pengar till föreningen eller laget

Så funkar det

Föreningsvinsten ger er möjlighet att anordna ett lotteri där ert lag eller förening står som tydlig avsändare. Vi hjälper till med verktyg för att skapa lotter, genomföra dragningar och hantera all administration. Vår vision är att det ska vara kul och enkelt att tjäna pengar till laget eller föreningen.

Tumme

Registrera ditt lag eller förening hos oss. Du får då tillgång till all information och de verktyg ni behöver.*

Lott

Skapa din lott med er logotyp och färger. Därefter trycker vi och levererar det antal lotter ni önskar.

Medlemmar

Ni fördelar ut lotterna bland era medlemmar för försäljning. Nu kan lotteriet börja!

* För att få anordna ett lotteri krävs att er förening ansöker om ett lotteritillstånd hos kommunen.
Klicka här för att läsa mer eller fråga oss så berättar vi hur!

Föreningsvinsten är ett roligt och enkelt sätt att tjäna pengar till ditt lag eller förening. Vi har utvecklat ett verktyg som hjälper er att anordna ett lotteri som både är kul för den som deltar och lönsamt för er. Låter det spännande?

Roine Carlsson – grundare
roine@foreningsvinsten.se

Föreningsvinsten lott

En lott – 5 dragningar

Ni säljer lotter vid ett tillfälle och de gäller för 5 veckor i taget. Dragning sker en gång per vecka och vinnare meddelas via mejl.

Så här mycket kan ni tjäna!

Tack vare att vår lott säljs vid ett tillfälle och gäller i fem veckor blir intäkterna snabbt stora jämfört med t.ex. ett traditionellt skraplotteri. Dessutom blir arbetsinsatsen för er mycket mindre. Ju fler lotter ni säljer desto större blir vinsten både för laget/föreningen och för den som vinner lotteriet.

Använd reglagen nedan för att se hur mycket ni kan tjäna med Föreningsvinsten och hur stor vinstsumman blir per vecka. Beräkningen är gjord utifrån 8 st 5-veckorsförsäljningar (40 dragningar).

Hur många medlemmar har ditt lag eller din förening?

Hur många lotter säljer varje medlem?

Intäkter till ert lag eller din förening:
2 250 000 kr

Vinstutdelning per vecka:
43 750 kr

Vanliga frågor och svar

Vi har sammanställt en lista med de vanligaste frågorna vi får.
Hittar du inte svaret på din fråga är du självklart välkommen att kontakta oss.

Steg 1

Deltagaren köper en lott av en föreningsmedlem.

Steg 2

Deltagaren registrerar sin e-post på foreningsvinsten.se/forening för vinstbevakning.

Steg 3

Efter dragning publiceras rätt rad på din förenings hemsida och vinnarna underrättas via vinstbevakningen.

Låter det intressant?

Vi berättar gärna mer och hjälper er komma igång. Vi finns alltid tillhands och hjälper er med eventuella frågor.

Kontakta oss!

Lämna ett meddelande i formuläret så återkommer vi.

Namn*

Förening